Finns det att köpa på burk ?

Oh fy. Nu är jag trött som en gnu =P Fick i alla fall träffa min älskade syster och allt annat folk =) Och så har jag kört Mor och Far till jobbet. Skåne nästa =P hum hum Då blir det inget IKEA imorgon =( Men pappa sa att vi skulle dit på Torsdag men jag har ju först APU tills jag vet inte när på eftermiddagen. Sen ska jag upp till stallet och släppa in hästar också. Hinner inte då heller. Fan.. Då får det blir på fredag då =P Om jag har TID. Jag behöver lägga ner tid på Sofia med. Fick iofs träffa henne idag men ja, inte tillräckligt, I alla fall. Och Lindy och Johan =P Och min häst.. Och jag skulle vilja orka ta tag i disken med. Ser ursäkta, fördjävligt ut !! -hehe. Får ta den imorgon när jag kommer hem från P2. Det tar verkligen på krafterna att "jobba" Man tror inte att det ska göra det men på mig gör det verkligen det =P Men jag sover ju också därefter.. GOTT =) Och klockan är redan tio. Dags att sova. Jag behöver energi. Finns det inte att köpa på burk. Och speciellt tid ?  Nej. God Natt på Er !! Sov gott. =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0