ett tag till-

Nu har jag fått sovit lite till i alla fall, 50 minuter. Men jag kände imorse när pappa knackade på min dör, Jag vill sova. Säg inte att det är nu jag ska köra honom. Jag är för trött för det !!  Körde Far till jobbet förut. Är svintrött. Jao.. - Undra hur det kommer gå sen. Om vi fick tag på någon som vill hjälpa oss med ljudet och grejjor i aulan. Det fixar sig nog, hoppas jag.. Men det ska bli klart att få skiten över stökat. Iaf, uppvisningen av den. Men jag tror att vi skulel visa den för klassen också. Och se vad dom tycker. Och så blir det Tjällmo sen också. =) umgås md Syster.. aja..- Nu ska jag äta min frukost. Hörs kanske sen !! Bye !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0