en promenad i dagens solsken.

Jahopp. Då sitter man här igen. Har varit vaken sedan sju i morse. Åt frukost med mor och far och lilla Ellen =) Imorgon börjar Praktiken. Jag ska vara på Café P2.. Det blir nog bra tror jag. Dom är så himla trevliga där. Men det blir mjukstart. Vi ska göra i ordning lite. Man kan nog inte önska sig en bättre förstadag på en praktik =P "Sovmorgon" har jag också, börjar klockan nio. Fast egentligen har jag inte det eftersom jag har utsläpp av hästar med =) Men nu ska Mamma och Ellen och jag ut och gå en sväng. Det är ju ganska fint väder ute =) Hörs. ;)

image94


                                                                                                    LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0