crazy.

Nu har jag suttit och fixa resten med vårat kök. Så jävla dåligt program säger jag bara !! Hade typ gjort klart allt och så stängs det programmet ner. Blev ganska tokig. =P Men men, Har gjort det bättre nu i alla fall. Så nu ska jag duscha. Har asont i magen. Känns som att jag vill spy hela tiden. =(  hum hum !!
___________________________


I cannot escape
no matter what I do
can't get away from you, oh
call me everyday
and that there ain't never cool

getting on my nerves
I think it's time you knew
only gave you my number cause, drinks made you cuter, plus
you were looking sad and lonely, oh
but that's all it was
just put you in the game
and here you go complainin'
what's up with you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0