bry sig ?varför ?

Jag fattar inte ens va faan jag bryr mig för !! Jag vill inte bry mig. Men jag kan bara inte sluta. Så fort jag ser dig blir jag tokig. Jag vill bara spotta på dig. Bara be dig dra långt åt  H E L V E T E rent ut sagt. FAN. Jag vill kunna säga att jag hatar dig.. Men det kan jag inte heller. Du har förstört mitt hjärta känns det som. Det funkar inte lika bra som det gjorde förr. Synd bara att vi går på samma skola !! Jag kan inte fatta själv knappt hur kär jag blev i dig. Det är en jävla tur att du ska åka härifrån. Bara för att slippa se just Dig !! Jag får panik.. Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Har så otroligt mycket jag bara skulle vilja kasta ur mig. Och om just dig. Plus en massa annat med för den delen. Jag vet inte i vilken ände jag ska börja !! Varför träffade jag på dig som hade det där lilla extra ??  Varför ska jag aldrig ha den turen, att kunna träffa min sanna kärlek ? Eller den oturen att jag träffar fel killar åt helvete ?  Eller, När min "drömkille" dyker upp kan jag inte bli kär i han. Det vet man inte. Kärlek kan ju faktiskt växa fram. Vilket jag nästan önskar att den skulle kunna göra. För han står ju ärligt talat mitt framför mina ögon.
__________

Lindy, Jag älskar dig. -vet inte vad jag skulle göra utan dig.. Du är min högerhand. Du är den person som verkligen står mig närmst in på hjärtat. Så som du såg mig vara i lördags, blir jag vääldigt sällan. Och när jag blir så är jag oftast ensam. Det är då det är som värst !! Det är också då, just vid ett sådant tillfälle jag har lust att låta det vassa smeka min hals. Eller så drar jag mig undan för att slippa medlidande. Du vet precis vart mina "knappar" sitter. Jag Älskar Dig Min Vän. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0