bra kritik

Fredag idag då !! Skönt fast ändå inte. Jag vill vara mer på Café P2 =) Det är så himla mycket roligare att vara där än i skolan. Men jag ska ju iofs vara där Onsdag, Torsdag enda till vecka 10. Förutom då när vi är lediga. Och på Onsdag går det ju bort en dag med. Men det är ju för att vi ska visa upp våran film om mobbning för några 6:or. Jag kommer nog skratta. hehe. Jag tyckte det var lite pinsamt att se sig själv på själva filmkameran eller på datorn. Och så ska den visas upp i aulan. Och det är bara lite större =P äsch. Har i alla fall ätit frukost nyss tillsammans med Mor. Ska åka till Syster & co. idag med. Ska bli skänt att komma bort från finspång en natt åtminstone. Sara och jag ska baka dubbel sats med bröd. =) Fick bra kritik för det . Kul kul. =)


Idag firar Café P2 2 År !! Grattis =P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0