Tisdag idag.

Hum. Igår var ma nmed Lindy  =) Vi hade skitkul. Vi var ute och gick en sväng och vi bakade en kladdkaa som jag brände.Men den gick faktiskt att äta i alla fall. Även ifall jag hade satt in den på 100 grader för mycket.. haha. Vet itne vart jag hade mitt huvud då. =P Sen åkte vi till blacka för att köpa lite hästfoder till min kuse. =) När vi eller när jag ska ta ur säcken, går den sönder på halva vägen ur bilen. Så det låg pellets överallt. Det var inte min dag igår. Den saken är klar. =) Men vi hade kul i alla fall. Vi får se vad som inträffar idag då. =P Som tur är ska Lindy följa med mig till stallet idag. Så jag kan få hjälp ifall något går åt skogen. =P Ska äta nu. Hörs sen.  Ciao !! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0