Tisdag, God Morgon.

Kom hem för ett tag sen från stallet. Har släppt ut hästarna. Och usch vad ont det gjorde.. En av hästarna puttade till min vänstra arm när jag skulle ta på grimman.. aj aj. Min P-Stav satt visst där. haha.. Funderar på att ta ut den. Jag har ju liksom ingen nytta av den just nu. Men men.. Back to work. Idag ska vi riva ännu mer kök. hihi.. Det är lite spännande faktiskt. Fast jag får inte glömma min älskade häst heller. Ska upp dit med. Och idag ska jag verkligen dit. =) Sen kommer Lindy hit ikväll. Vi ska se på Gossip Gril. mm. Så himla bra serie. Men nu ska jag plocka lte. Hörs sen. Ciao !!


Kommentarer
Postat av: Fia

kan vi inte fika nån dag
?
:) Lindy med ..

2008-02-19 @ 13:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0