Sjuk.

Fy. Varför ska jag bli förkyld nu för ? Jag vill ju till Praktiken !! aja. Inget att göra åt. Får bara hoppas att jag är frisk tills lovet =P Och så typiskt. Jag har stallet idag men pappa är snäll och hjälper mig så det går fort. Ska kolla upp om någon har lust att släppa in åt mig. Har ingen bil ikväll.. hmrf !! Annars igår då ? Skulle ju ha kollat på Gossip Girl med Becca men hon skulle hem till föräldrarna. Sen igår ringde Lindy och undrade om vi skulle ut och gå en sväng och sen kolla på Gossip Gril. Så först gick jag och mötte henne sen fick jag reda på en sak. Blev lite besviken. Jag skulle ha gjort som du sa Lindy. Annars skulle det vara för sent.  NU är det försent !! Men dum som jag var gjorde jag inget åt saken. Så jag antar att jag får skylla mig själv.. Jag har faktiskt tänkt på dig mer och mer. Men då vet jag att jag kan sluta med det !! =(  Hur jävla svårt det än är. . . . ?

Jag önskar att jag kunde få leva i en film !! Vem skulle inte vilja det ? 


image103

Jag förstår inte ?
Har jag gjort någonting ?
Jag har sagt något fel, Gjort något fel ?
Varför ville du inte svara igår ?
Ville ju prata med dig... =)











The only one im gonna blame is, Me.    





Kommentarer
Postat av: jessica

fin bild :D *

2008-02-13 @ 14:05:17
URL: http://jessicawaleij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0