Pizza med Bror min.

Har varit i stallet en sväng. Eller det var ju jag som hade stallet så jag fixade lite där uppe. Passade på att rida med innan det blev mörkt. Det gick väl sådär. Han var pigg men det har han all rätt till att vara. Har inte ridit honom på jättelänge. Har ju inte varit så kry om man säger så. Ska duscha snart med. Ska bli skönt. Sen blir det nog att slappa framför tv:n. Om det finns ngt bra att se vill säga. Och förut när jag kom hem från stallet stod min snälla bror och gjorde pizza till oss. Det blev faktiskt jättegott. -Med massviss med ost på.. mums !! =P



*Du sa, Det känns som att du är bara min. Ingen annan ska få låna dig. mm. Detsamma !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0