Onsdag. God Morgon på er !!

Sitter här med Syster Sara. Ska strax gå till affären och handla lite kaffe  =) Sen efter det ska vi hämta lilla Ellen på dagis. Sen efter ett tag blir det för min del att göra mig iordning för att åka hem till Finspång. Ska hämta upp Lindy när jag ändå åker förbi, så ska hon få sina efterlängtade bullar som Sara har bakat =P Senare idag så kommer ju vårat efterlängatde kök. =) WIIE. Är så glad att vi äntligen får det. =D Men nu ska jag klä på mig lite bättre kläder. Hörs sen.

image129


Ciao !!




Kommentarer
Postat av: fia

på hockey , förjestad - linköping. i karlstad : )

2008-02-21 @ 10:28:01
URL: http://justfia.blogg.se
Postat av: Kim

okej. :) roligt! haft honom länge? själv så har jag 4 st som sagt.

2008-02-21 @ 12:28:33
URL: http://kimlundin.blogg.se
Postat av: lindy

hej. kan du säga en bra tjejfilm. som jag kan ladda ner. har hjärnsläpp :S

2008-02-21 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0