muppdag. igår.

Fan vad ont i huvudet jag har. Hungrig är jag också. Känns som att jag precis har blivit frisk från en magsjuka. Men det har jag ju inte haft ! Jag har nog sovit för mycket, sov nog 12 timmar inatt.. fy fy. Och det blir inte bätttre av att det är skola imorgon. Men det är ju bara en vecka kvar sen är det ju lov.  =) Och igår. Vi var Far, Syster, Mattis, Andreas och jag, Vi hade trevligt faktiskt, Men synd att det inte var så mycket snö.. För SM:et blev inställt igår förmiddags. Vi som skulle ha sett på det med. Men så blev det icke.. =(  mm. Och jag den dumme frågade varför vi inte hade med oss ved så vi kunde elda. Nej men det finns ju en hel skog att ta av. haha..- trodde dom ja !! Vi stod typ i kanten av ett träsk och där fanns det bara sura tyrestubbar. Men de gav sig inte för det, nej de högg bort en stubbe och började elda. =P Så vi hade en pytteliten eld lite då och då.. Men bara det att sen när  vi skulle börja packa ihop för att det var bland de sista bilarna som åkte, kom en lite äldre man och gav oss en halv säck med ved. Och han sa : Ni får lite ved här, ha sett att ni har haft problem med eldningen hela dagen =P haha. Vi hade inte klagat över våran lilla led. Och varför kunde han inte ha kommit lite tidigare.?? =P Men det var ju för att dom inte orkade elda upp sin ved för att de visste att rallyt höll på att ta slut. =P Men men. Det är bara en liten del av den dagen igår. =P Orkar inte skriva mer. Skriver mera senare. Ska upp till stallet sen också. Och titta till min älsling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0