just nothing.

=( Jag har haft sönder mina sköna mysbyxorJ**la Ikea-köket, Gick emot en stålgrej..  I alla fall. Nu går det framåt med vårat kök. =) Och senare ska Lindy och jag ut och gå. Det ska bli skönt. Har inte varit ute och gått på ett tag. Förutom då med Fanny och Jessica och Lindy  =) Och tidigare idag åkte vi ju till Emelie för att börja skriva på projektrapporten. Åh. Jag tycker inte om det längre.. =(  Men det måste ju göras tyvärr. Synd att jag inte tänkte på det för jag och Malin hade ju börjat skkriva på rapporten i skolan. Och skolan är ju inte öppen. Men men.. Nu ska jag dricka kaffe och sen ska jag ställa mig i duschen. =P

image122

Ciao !!

Kommentarer
Postat av: Lindy

Ehhhh,, jo vi var ute och gick i tisdags. :S

2008-02-22 @ 17:00:44
Postat av: Fia

någon av nics kompisar . han är gammal , kanske 24 eller nått ..

2008-02-22 @ 18:46:25
URL: http://justfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0