i dont wanna be like this.

Sitter här med Bus och slöar.  Vi ska ju se på Gossip Girl ikväll. wiie. Det är så himla bra. Får bara inte missa det. Ska strax gå bort till Netto för att köpa mat till Bus. Jag har inte mycket att skriva om just nu,  Känner att jag har hamnat i en svacka, Skitjobbigt. Även om jag försöker att le, känns det inte som om det kommer från hjärtat, Känner mig också ensam men jag vet att jag inte är det. Fan jävla livjävel. Att det kan vara så himla jobbigt att andas ibland. Vet också att jag inte borde skriva såhär men jag måste skriva av mig. Annars blir det bara värre. 

This time was different,
Felt like I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked outta my life
Now I'm in this condition
And I've got all the symptons
Of a girl with a broken heart
But no matter what you'll never see me
cry

Blir nog bättre till kvällen.. Hoppas jag i alla fall. =) Skriver mer sen. Ciaoo !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0