hjälp. . .

Jag är så förkyld och det är så himla jobbigt. Ska gå och lägga mig nu. Ifall att jag inte kan sova senare inatt. Då är jag ändå lite utvilad tills imorgon bitti när jag ska släppa ut hästarna. Och...- Alla hjärtans dag imorgon. Vem ska jag tillbringa den med ? Ingen. =(  Mig själv. Men men. Kommer jag få någon ros.? haha.  Nej jag måste gå och lägga mig. Mår inge bra.  Och jag kommer nog dö av smärta när jag lägger mig ner slappnar av i alla fall. Vi fick nämligen 16 pallar spån upp till stallet idag. Så Jag, min bror och Hannibal-Sofia bar i 5 av dom. Jobbigt och ont i ryggen ? Jaa, en aning kanske !! =P


Får se om du ringer sen då ? =)

God Natt på Er !! Ciao.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Orka vara så jävla desperat

2008-02-14 @ 06:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0