Hemma igen.

Tidigare idag gick jag hem från skolan. Mådde inge bra alls. Hade början till migrän. =(  Det var så konstigt, för när vi kom till skolan var jag bara lite hes och förkyld. Sen när man kom ut i korridoren och hörde alla prata, så fick jag värsta spänningshuvudvärken. Inget kul alls. Bara att åka hem och ta det lugnt. Jag åt lite och tog lite tabletter så gick det över sen. Och nu har jag precis kommit hem från stallet. Det var bara Johanna som hade gjort sitt. Och det tog ett tag att fixa allt. Så var jag tvungen att mala en massa havre med för det fanns ingen kvar. Så jag fixade och donade lite så tiden gick ganska fort. =P Och annars idag har vi satt fast alla luckor klart. Nu är det bara handtagena som fattas.. Bara det dom hade skickat med fel. Typiskt Ikea säger jag bara. Så vi måste åka in dit för att byta till några längre. Kommer bli så himla snyggt sen när det verkligen är klart. =)

hah..- Jag frågade pappa och mamma innan vi började bygga det nya köket;
Jag : Ska ni inte byta tapeter också ? 
Pappa : Naejj, det ska vi inte.
Jag : Men alltså, Det kommer ju se jätteroligt ut om ni inte byter !! Det ska ju matcha. ( Tror Syster tyckte samma. )=P Det kommer se roligt ut annars. 
Mamma : Nej, Det är väl vi som bestämmer.
Jag : Ja, ja ni gör som ni vill men kom inte och klaga sen om ni ser att behövs.

Förut idag, när vi hade satt upp alla luckor och drack kaffe, så frågade jag igen =P
Pappa :  JOO..- Vi ska nog byta tapeter.. Om ett tag. Det blir ju helt fel annars.
Jag : Jaa..- Vad var det jag sa ? Ni måste väl tänka efter lite, så det blir bra  =P
Och pappa bara skrattade och skakade på huvudet.
Mamma från datarummet: Det där hörde jag !!!

Ni kanske inte förstår så mycket. Men det var lite roligt. =P


Nej..- Nu ska jag dricka kaffe och se hur långt Pappa och Fredrik har kommit. Sen blir det duschen för min del. Men jag skriver nog ett par rader senare. =P Ciao !!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0