Hemma igen med huvudvärk.

Sitter här med Bus och har precis gått från typ Brandstationen. Lämnade tillbaka bilen till hennes Anentte. =) Tack för lånet. =P Ska starx börja med maten. Idag blir det Kyckling till mat. Och Bus ska äta här idag med =) Senare ska vi gå bort till Netto för att köpa lite grejjor till Ronnys & co. spelkväll. Får se hur jag mår senare om jag orkar gå på projektmötet. Men jag vet att jag måse nästan göra det. Kom precis hem från stan annars. Bus och jag gick på stan medans vi väntade på Ronny. Hon köpte ett par byxor.. Sådanna som jag också vill ha =( Har inte råd. Sen köpte hon ett par nya skor också. Ska nog göra mig lite te nu. Skriver mer senare. Ciaoo !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0