Helt slut . . .

Kom nyss hem från praktiken. Min käre Far var gullig och körde mig imorse och hämtade mig förut =) Sen har de varit och fikat hos mig också =P  Jag är jättetrött men der har ändå varit väldigt lugnt idag. Det är lite konsigt. Och imorgon börjar jag klockan 8 och slutar halv 4. Gött gött.. =P Känns som att jag skulle vilja sova bort hela dagen men det kan jag ju inte göra. Då kan man ju inte somna sen ikväll. Men det är väl mitt problem eftersom jag är själv hemma till på Lördag förmodligen.. =) Ska köra Mor och Far till jobbet strax tror jag. De ska upp till Lappland. Jag skulle vilja åka dit jag med men jag har ju min kuliga praktik =) Och nu ska jag bara ta det lugnt innan jag ringer till Lindy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0