Godnattens.

Ja. Det är nog det för min del. Är ganska trött. Har rivit bort halva köket idag och sen nu har jag varit ute och gått med Lindy, Fanny och Jessica. =) Först mötte jag Fanny sen gick vi med Lindy en bit hem mot Ronny.. Sen gick vi en liten extra sväng vid sjukhuset. Sen gick vi till Jessica och så gick vi en sväng. O.S.V.... Sen för det andra ska jag upp tidigt imorgon och släppa ut hästarna. Så nu ska jag bara borsta mina tänder och gå och lägga mig.  Sen är det inte säkert att jag somnar. Ska nog kolla lite på tv först  =P  Men jag säger God Natt i vilket fall som heslt. Ciao !!

 

                                                                 Och Lindy är brunett igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0