Fullt upp.

Japp. Ska strax åka och möta Lindy. Tar cykeln så man kommer någonstans någongång =P Ja Sofia. Vi kan ta en fika någon dag. Men jag vet inte när jag ska ha tid. Idag finns ju inte mycket tid över. Och imorgon. Det skulle väl vara då i så fall. Och på Torsdag kommer jag hem från Syster och sen då på eftermiddagen har jag stallet så då finns ingen tid över. Sen på fredagen. Då blir det väl att montera kök. Men då skulle det också kunna gå. Men på Lördag kan jag. Då har jag verkligen inget planerat.Men då komemr det största problemet.. Inga pengar. Får tigga lite av pappa =P hehe. Nejdå. Det ska jag inte göra. Jag kan nog skrapa ihop till en kaffe åtminstone. =)  Men vi får höras av gumman. Nu ska jag dra.. Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0