Fredag. Mornin'

Ja, fast det var ju ett tag sen för min del. Gick upp vid halv 7- Släppte ut hästarna. Kom väl hem vid kvart i 8, åt frukost och började skruva igen. Jag kommer väl drömma mardrömmar om skruvar och skruvmejslar snart. haha. Nej då !!. Sitter och dricker mitt kaffe nu. Ska strax iväg och hämta Malin för att åka till Emelie och fixa med det där himla projektet. Inget roligt längre. Bara det att nu kommer det västa med det. Skriva rapporten. Hmrf !!  Och med min blogg.. Så kommer jag nog inte skriva så himla mycket under de närmsta dagarna. Det är ganska mycket kartonger som står här inne i rummet. Kommer knappt fram alltså. Men nu ska jag göra min i ordning. Hörs om ett tag igen. =P Ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0