fan. / =D

Himla häst. Han har trampat av sig en sko, så Elina och Lindy kan inte rida imorgon. =(  Bara det att jag vill inte att det första han gör är att trampar av sig den nya skon. Och hoven är lite trasig, så jag vet inte om skon kommer sitta så himla bra till en början,eftersom hoven måste få växa ut lite. Och jag frågade Åsa om det var okej om dom red ensamma, men det ville inte hon, för att hon vill att jag skulle vara med. Om Åsa skulle gå med på det och hade inte hans hov sett så dålig ut hade ni (Elina och Lindy) Fått rida. Inget att bli sur över. Bara att inse fakta. Tyvärr men så är läget nu. Och jag lovar att Elina ska få rida, ja du med Lindy. Det blir bättre sen i sommar..


Jag är i alla fall glad över att jag.. Eller att vi ska åka till Svenska Rallyt inatt =) Så jag och pappa måste iväg och handla lite inför imorgon. Men det ska bli skönt att komma iväg från Finspång, Även om det bara är för en dag. !! =D Nu ska jag äta något. -Har inte ätit på hela dagen. Skriver mer sen. Ciao !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0