boooring,

Jag har ganska tråkigt. Jag kan inte diska för att pappa har stängt av vattnet. Och jag kan inte plocka undan. Eftersom.. Vad ska jag plocka undan. Det finns massor att plocka men vart ska jag lägga det ? =P Men jag kommer nog på ett sätt så jag kan få det att se ut som att det finns lite mer plats. Rev ut resten va köket igåt. Det var roligt. Det ser ut som jag vet inte vad !!! Jag får snart panik. =P Men som tur är, kommer Stefan hit imorgon och drar el. Sen kan vi göra klart hela köket. =) Ni kanske tycker jag tjatar om det där himla köket men jag är så glad över att mamma och pappa verkligen har insett att det var verkligen på tiden att köpa nytt.  Men nu ska jag äta. Mina rostade mackor blev precis klara. mums. =P Hörs senare förmodligen. Ciao !!

Kommentarer
Postat av: Ameli&Emelie

hoppas du får en bra dag i alla fall :)

2008-02-23 @ 11:40:05
URL: http://lifeasblondes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0