blandat.

Usch. Vaknade av en "mardröm". Om att jag skulle byta praktikplats. Från Café P2 till en Skola.. haha. Och jag skulle ha en handledare som jag har haft på tidigare platser. Hon är faktiskt en mardröm. aja. Nu ska jag äta frukost. Senare ska vi riva lite kök igen =D Fast först ska nog pappa och jag upp till stallet. Så jag kan rida lite också. Får se om han har förändrats, eftersom jag har ändrat lite på fodret. *hoppas*

*Syster Sara.. Jag Älskar Dig med. Och de andra 2 med =P Även om jag vet att man inte ska skriva tillbaka på dumma komentarer så är det så himla svårt att låta bli. Så jag var tvungen att skriva lite. =P

             

Här är de 3 jag tycker om Vääldigt mycket =)

Kommentarer
Postat av: Kim

tack. :) så du rider också?

2008-02-18 @ 13:42:35
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0