Äntligen.. =D

Idag har det var varit en rolig dag. =) För så vaknade jag ju i Tjällmo hos Syster & co. Sen hämtade jag Lindy vid klockan ett. Så åkte vi hem till mig och bakade bullar eftersom jag hade glömt att ta med en påse från Syster. =P Sedan kom Johan hit och väntade på att bullarna skulle bli klara. Efter det så åkte vi upp till Grosvad för att åka lite skridskor..- hehe. Lindy- Bambi på hal is. Dock en ganska glad och söt bambi  =) Johan var väl bäst av oss tre på att åka i alla fall. Men jag hade väldigt trevligt i vilket fall som helst. som sagt. Det måste vi göra om.!! Sen åkte Johan hem och vi åkte upp till stallet för att fixa och dona i stallet. Och Lindy fick höra det "äckliga" djurets ljud. Hon blev också lite skrajj.. =P Men men.. Sen körde jag hem henne till Ronny för att sedan åka hem och Äntligen börja skruva ihop The Kitchen =D Och..-Imorgon kommer jag nog ha lite bålsor i mina händer, Mor och jag har skruvat ihop 9 stycken hurtsar. Är nog inte van att arbeta så hårt .. -haha. Men nu måste jag sova. Ska upp för att släppa ut hästarna imorgon bitti !! Så... God Natt på Er,

image130

                              Lindys och mina fina bullar =)
                                                                Ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0