You had me ask Hello.

Kom nyss hem. Har varit hos T en sväng. Blev lite bättre efter vi pratade men blev heller inte helt bra. Tråkigt men sant! Och nu vill jag nog hellre inget annat än att åka till London. För att bara börja om på ny kula. Men för min del är det inte bara att dra! Tyvärr...

Spelar ingen roll vad jag än säger eller gör. Det blir aldrig bättre än såhär ! Bara att säga adjö eller att acceptera det!
Och det känns som att du sa allt det där bara för att, jag vet inte! Du vill att jag ska tänka efter. Jag vet inte vad jag ska tänka på !!?! Jag har redan tänkt så mycket på hur det kan och kanske kommer bli. Det spelar liksom ingen roll !
Sad but true.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0