Varför ska det vara så jävla svårt ?

Jag vet! Jag har inte skrivit i min blogg på 2 dagar nu. Men, det är ju för att jag vet inte vad jag ska skriva om. Mer än att mitt liv just nu, är ganska konstigt!! Jag har liksom ingen att prata med. Men och andra sidan vet jag inte om jag verkligen vill prata med någon om allt. Inte nu! Kan ju i alla fall säga att jag vaknade på ett bra sätt imorse. Ellen, som fyller 2 År idag väckte mig genom att hoppa på mig och krama om mig. Oh Gumman. Jag älskar dig! Skulle lägga in bilder men det går inte. :( Vi har 2 helt olika liv nu. Det går liksom inte att ändra på. Och det är lika bra att acceptera det. Du har nya vänner och jag med! Vi har glidit isär. Vilket är hur tråkigt som helst. Men vi kan inte göra något åt det, inte nu. Men jag vet att varje gång jag tänker på våra knasiga idéer och alla våra flumma stunder, kommer du alltid ha en stor del i mitt hjärta. Jag bara saknar det vi hade, så jävla mycket. Och det finns inte längre!! Eftersom du bor i Norge och jag är fortfarande kvar här! Jag vill bara säga att jag saknar min vän! // A P.s. Bloggen funkar inte som den ska !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vi är fortfaranade samma personer :) och vi kommer alltid vara bästias förevigt eller hur?

2008-12-11 @ 18:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0