Mer förvirrad!

Min dag idag har varit helt okej.. Gick upp halv 7 imorse och släppte ut hästarna.. Sen va jag bara hemma och pysslade lite. Klippte min bror och städade lite. Sen vid 3 skulle vi va i Tjällmo igen.. Denna gång med min famij och med Laila och bosse. Sen va ju förstås Mattis och Andreas där. :P Men det var trevligt att dricka lite kaffe och se på när Ellen, återigen tycker om att öppna paket.

Kvällen spenderade jag med Erik, Ville och Toffe. Vi har suttit framför tv:n och druckit glögg och svurit över en hel del. :P Det va lite kul faktiskt ! Sen åkte vi lite bil. Först var det meningen att vi skulle ut i skogen för att ta ner ett träd ute hos Erik.. Men det va redan borta när vi kom fram. Sen hoppade nästan Toffe på en hjort. Det var grymt nära att han fångade den. haha. Men han hamnade typ i ett kärr.. Så det gick väl sådär bra. :P Kul hade vi i alla fall !

Du ska inte få som du vill.. Ingen av er!! Jag är ingen fluga som ska hamna i spindelnätet !

Nu ska Anna snart sova. Ska jobba långpass imorgon.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0