Kyrk-Söndag !

Min dag idag har varit trevlig ! Fck träffa Bröderna F. Jag säger inget så har jag ingenting sagt ;) Myste lite i soffan med Ellen och M. Fast det var ju bara Ellen och jag som låg under filten.Skämde ut Syster Sara mer eller mindre i kyrkan också. hahaha.. Alltså, vilket folk det finns !

Ikvälll var jag ute och gick en låångpromenad med en trevlig figur. Men shi fick jag ! Jag har ganska ont i ryggen nu. Men det är det värt. :) Bara bra för mig att komma ut lite i friska luften. Efter promenaden gick jag till Erik och Ville ch kollade på film. Och drack Eriks grymt goda kaffe.. (a) haha, men det var trevligt.

Funderar på att kolla på ett till avsnitt av Gossip Girl. Men kommer jag somna. Äsch. Jag gör ett försök i alla fall. :P

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0