vet inte vad det kan vara ?

God Morgon.

Har varit uppe hos hästen och det såg bättre ut idag. Tack för det. Men ska se hur trött jag är ikväll. Måste åka upp då igen. Fast han äter ju som vanligt och idag verkade han lite piggare. Fast jag undrar vad fan det kan vara för något. För det kommer och går. Det är som en gigantisk varblåsa, fast lite hårdare och det är nästan så det går att forma det lite. Bara det att om jag tar ut en veterinär så har jag väl den oturen att det inte är kvar då. Tog i och för sig kort på det igår. Fast det är nästan så jag har lust att ta ut en veterinär i vilket fall som helst så dom kan kolla igenom honom. Från topp till tå. Kolla så allt är som det ska. Men det kostar ju en halv förmögenhet. Suck . .

Jobba strax då. Jag kommer nog få stänga idag med. Idag slipper jag i alla fall gå till jobbet i detta tråkiga väder. Just det. Får inte glömma att springa in på sminkshopen åt syster. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan det blir för kallt. Ciao

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0