massage. ja tack.

Jag vet inte vart jag ska börja. . .

Vet bara att dagen imorgon kommer bli stressig. För att först ska jag gå upp kvart över fyra för att köra ner pappa till lastbilen. Och det måste jag verkligen göra för att jag måste ha bilen upp till stallet. Ska se hur min kära häst mår. Förut när jag var där mådde han inte så bra. Kanske får ta och ringa veterinären imorgon. Och bara det att jag jobbar imorgon så det blir svårt ifall hon skulle kunna komma någon gång under dagen. Sen börjar jag jobba vid 11.00. Men måste hinna med en hel del innan det. hmrf. !!

Och idag på jobbet var det en hel del att göra. Somnar när som helst. Är ganska trött.
Såg att det var en som fick massage förut på tv. mm. Skulle inte sitta fel. haha.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0