ut på sjön.

Har varit hemma ett tag nu från jobbet. Och ikväll ska jag med pappa och lägga i kräftburar. Vi ska grilla lite och så också. Så det blir nog mysigt. Farbror med familj kommer nog vara där också. =) Och pappa ville att jag skulle hänga med till Arvika imorgon men skulle nog inte hinna hem tills jag ska börja jobba. Så det får bli en annan dag. Ska jobba eftermiddag imorgon. Sarah skulle iväg och Elin vill inte jobba så det blir bara jag kvar. Och Linda såklart. Och Carro kom in en sväng förut med. Trevligt att träffa henne. Saknar henne. Och jag kommer sakna Elin och Sarah med. Dom åker ju iväg som Au Pair. Men nu ska jag äta, mamma ropar som en galning. ;)
 
Jag måste ta mig i kragen och lägga över alla bilder också. Och sen ta bort allt jag inte vill ha från den andra datorn. När nu det kommer bli av. haha . . Ciao

Just love Rihannas new song. Take a Bow and Disturbia

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0