seg.

Kom hem nu. Är lite seg i kroppen känner jag. Skulle behöva läggas in på spa tror jag.. (a) haha. Nej men har ju jobbat idag. Gick bra, det var inte såå mycket folk idag. Så det var skönt. =)

Dirket efter jobbet körde jag hem Linda och körde jag mot Tjällmo i regnet !!! Usch för detta väder. Sara satt redo i bilen när jag kom så det var bara att byta bil. Vi skulle ju in till Motala och shoppa lite. Åkte först till M-Blommor, hittade 2 stycken fina ljushållare. Skulle egentligen dit för att köpa nya foppatofflor till mig och mamma men dom hade inga kvar i våra storlekar. Himla skit. Älskar dom annars. Men men. Drog vidare in till centrum istället där man hittade en ny BH från H&M. Jätteskön och söt. =P Hoppade in på Gina med och köpte en till oversize-tröja. Sen var jag lite smakråd åt Sara för hon ska på vikariefest på fredag. Hon hittade.. Eller jag hittade en snygg tröja som jag i stort sett tvingade på henne. hehe. Gjorde lite slingor i hennes hår med när vi kom hem. Blev fint. Sen såklart får vi inte glömma Ellen. Hon valde själv ut 2 snoddar och 2 hårspännen med Hello Kitty på. Assööta =)

Men nu ska jag slänga mig i sängen. Blev ändrade arbetstider för imorn. Jobba 10.30 - 19.30. Skulle ha jobbat eftermiddag men men, Såå, Nu säger Anna god natt. Ciao

P.s. Min tå mår fortfarande inge bra. haha

// A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0