Oh my shit.

mm. Det är precis vad jag säger. Skulle gå ner i källaren nyss och snubblade i trappen och drog upp lilltån. Aj FAN. Bög vad ont det gör. Men är man klantig så är man. =P haha

Annars har jag varit duktig idag och varit uppe i stallet. Red förbi där jag var nära på att förlora min älskling. Det var ganska nervöst. Både från mitt och hans håll. Usch.Måste ju komma över allt som är läskigt.. Men jag sitter här och han är i hagen så det gick bra. Tog med mig datorn upp och lite kaffe, så jag satt där i solen och njöt och passade på att betala lite räkningar.. Riktigt skönt faktiskt =)

Ska göra mig en kopp te sen ska jag duscha. Ciao

// A

Kommentarer
Postat av: Amanda K

Åh jaså, det stället har jag inte hört talas om faktiskt :) jag var på lars winnerbäck i helgen, han hade sin sista spelning i linköping. otroligt bra! Blir det utgång på fredag eller? ;)

2008-08-26 @ 13:48:17
URL: http://amandakellerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0