ingen rubrik

hm, Att det inte funkar. Himla skit. Pappa ringde och bad mig göra en mall till rallybilen. Hittade en jättesnygg stil och inte allför svår att skära ut. Men så funkar inte den på den andra datron och det går inte att skriva ut så pass stort heller. Blev lite småsur. Men får pyssla med det mer snart. Ska bara komma på jag ska göra. Sen får vi se om jag åker upp till hästen en sväng. Ska i alla fall ställa mig i duschen om ett tag. Sen är det väl bara för mig att göra mig i ordning för jobbet. Segt. Usch. Ska fråga om jag kan få jobba förmiddag imorgon. Efetrsom jag ska väl köra pappa till tjällmo. Men det är sånt som märks.

Men ni andra får ha en bra dag. Ciao

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0