bio ikväll.

Hm. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kollar bara på tv jus nu. Men ska in till stan strax. Eller om ett tag. Ska in med Linda och John för att se Arn . Ska bli spännande att se hur det slutar.



Annars idag på jobbet.. Oj oj. Fan va folk. Trodde seriöst jag skulle sätta mig ner och skita i allt. Bokstavligen talat. Men vi fick Elin till hjälp så det gick lite bättre. Tur det. Så det var skönt att jag jobbade förmiddag och inte hela dagen. Hade nog varit helt slut i så fall. =P

Sofia. Vi måste in till stan.....

// A

Kommentarer
Postat av: Lindy

Hello sweetie, måste bara kommentera att det ær en till film efter denna ;) så det slutar inte .. Men Arn dør i sista filmen iaf ;)



love you

2008-08-29 @ 18:03:40
URL: http://lindyprintz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0