spendera en natt med .....

Sitter här och försöker andas inför hela dagen imorgon. Lindy (Bus) Hon ska sova här inatt för att hon är Snäll och hjälper mig imorgonbitti med hästarna. Tack gumman. =)  Och börjar skolan imorgon klockan 8 med Nationellt Prov i Svenska B och jag har en känsla av det kommer gå åt fanders. Men nejdå !! Det ska det inte. Sen efter det ska jag gå till Café P2 för att jobba. Blir väl tills det stänger. Och då kommer jag koma hem vid 6-7 kanske. Och jag måste gå hem. Och när jag väl kommer hem ska jag tvätta lite, städa lite och laga lite mat åt mig och min bror. Sen får man ju besök senare på kvällen. =) Jag kommer vara trött imorgon. Men nu ska jag sova. God Natt. Ciao.

image135

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0