Skattepengar.

Nu kan ja känna att jag kan sätta mig ner och slappna av. Stressade som en gris i stallet. Blev lite sena hem från Tjällmo förut. Plus att jag skulle rida också. Så hästarna fick komma in lite senare än vanligt. Men dom dör inte !! Och imorgonbitti kommer dom komma ut tidigt. Ska köra Mor och Far till jobbet vid halv 5 så jag kan åka upp redan då. När jag ändå är ute och åker menar jag. Och, imorgon har jag nationellt prov i Engelska B. Men har ju pratat ganska mycket engelska så det kommer nog gå bra. Hoppas jag i alla fall. =) Wish me Luck^^ Aja. Ska in på skatteverkets hemsida och fixa så jag kan få mina pengar i Maj istället för i Augusti. Fast om jag inte får något jobb så kommer dom ju inte sitta helt fel i sommar. Men nu innan balen skulle dom inte heller sitta helt fel. Hmrf !!  Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0