Sitter här med Ellen.

Japp. SItter här med lilla Ellen. Ska strax dricka lite kaffe med syster. Sen kommer kusinerna Emma och Erica hit. Vi ska hänga med till Ulfåsa och kolla möbler. Emma ska ju flytta till eget. =) Jag vill också flytta. Men det lär ju dröja ett tag till. Men men.. Fan. Försöker komma in på msn men det går inte här. =( Jag bara känner att imorgon kommer bli stressigt. Ska kolla med bror om han kan hämta mig på verkstan. Ska ju lämna in bilen imorgonbtiit innan 8. För då har jag Nationella prov i Engelska B. Skrivprov. Usch. Men det kommer nog gå bra. Bara det att det är ju på morgonen. Är lite segt sådär att sätta sig direkt på morgonen. Och halv 4 börjar jag jobba också. Och slutar halv 7. Kanske är tur att jag itne jobba över lunch. Då skulle jag nog dö av stress. haha. Nejdå. Det brukar inte vara så farligt som det ser ut.  Men nu blir det kaffe. =) Ciao.

image167

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0