Något intressant ? Nje.

Nuså. Ska lägga mig strax. Sitter och pratar lite med Kim på msn. Lite kul. aja. Hämtade föräldrarna förut. Så nu är man inte själv hemma längre. Förutom Bror min men han gör inte så mycket väsen han inte. Han är ju typ aldrig hemma. hehe. Sitter också och funderar på det där jobbet i Motala. Hoppas nästan att dom hör av sig. Skulle vara kul. För omväxlings skull menar jag. Och jag tror det är roligt att arbeta på ett sånt ställe. (Gruppboende) Dom hade fått min ansökan i alla fall. =) Ska ju in till stan imorgon med. Ha guidening med Sevala om industrilandskapet. Ska passa på att svänga in på Din Sko och köpa pumps till både balen och studenten. 299 kr. Billigt. Men frågan är. Svarta eller Vita ? Tror nog jag tar ett par vita. Eftersom jag vill nästan vara helvit på studenten. Hmm. Men nu blir det sängen för min del. God Natt. Ciao.

   

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0