Mätt.

Har just ätit lite med Bror min. Det fick bli korvstroganoff och jasminris idag. Är svintrött just nu. Funderar seiöst på att gå och lägga mig en stund. Framför tv:n eller något. Vet inte. Känner bara för att vara själv idag. Gå och ta en duscha och bara slappa. Inte göra något mer alls idag. Wie.. Fick ta hem studentmössan idag. Den var ju jättefin. mm. Nu är det inte långt kvar. Ska bli skönt. Men ändå inte. Kommer nog sakna att kunna gå till skolan. Men jag hoppas nästan på att få det där jobbet i Motala. Komma ifrån Finspång. Om jag inte får det åker jag nog till England eller USA och blir Au Pair ett år. Kan bara inte sluta tänka på tiden vi var i England. Hade så grymt roligt. Kommer aldrig släppa England ur mina tankar. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0