låna busskort.

Kom precis in. Har varit och träffat Bus ett tag. Ska låna hennes busskort imorgon så jag kommer in och från stan. Tack gumman för att jag får låna det. Ska bli så kul imorn. hehe. Har längtat till denna Onsdag. Ska strax gå och tvätta bort sminket. Börjar bli ganska trött. Ska upp imorgon igen för att släppa ut hästar. Har tagit imornbitti åt Johanna. Hon jobbar väl eller något så hon inte kan släppa ut. Har gått upp halv 5 ett tag nu. Börjar bli trött på det. Men så är det att ha häst och börjar skolan klockan 8 på morgonen. Men nu ska jag försöka lägga in en grej på min blogg. Se hur lång tid det kommer ta med min vakna hjärna. haha. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0