körs.

Känns som att jag kokar i mitt ansikte.. Bus och jag har suttit i solen ett bra jäkla tag idag. Bakisdagen. =P Men jag var inte bakis. Bara jäkligt seg i kroppen. Men det var ju för att jag också har träningsvärk. Jag har ju ett halsband som är ett kors, hehe.. Det syns även när jag inte har det på mig. Och förut när vi satt på babylon för att käka lite så frågade Lindy om det hade blivit något efter det. Så jag tog bort korset och hon säger på så grymt mycket östgötska; Jo fan dä ä ett körs dö.  haha. Oh vad jag skrattade. Det lät så himla roligt !! Och jag ska aldrig mer i mitt liv sola med linns på mig. Har jordens fulaste bränna. Och denna vecka ska bli intressan. Sara, Lindy och jag ska hitta på något imorgon. Eller vi ska upp till stallet i alla fall. Och Sara ska sova här. Eftersom hon ska hjälpa mig på Tisdag mogron och att hon eller vi ska rida en svägn på förmiddagen. Senare ska Bus , Sara och jag in till stan för att shoppa lite. Sen bär det av till Valdermarsvik för att Sara ska bli fotad. Men nu blir det te för mig del. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0