köp inte !!!

Lejonet 22. juli - 22. augusti
Du kan ha fått någon information, som du vet,
att du inte har fått på ett regelrätt sätt. Därför får du hålla det för dig själv.


God Morgon på Er !!

Har nyss ätit lite frukost. Såg att vi hade rostmackor när jag kom hem. Trodde jag var trött på dom men tydligen inte. Kan typ inte sluta äta dom nu. haha. Och dricker juice till. Det är rätt gott. Har inte tänkt på det förut. Ska strax gå ner och ta reda på min tvätt. Och köp inte tröjor i London som är vita med guldtext på !!!!! Igår när jag tog ur den tröjan ur tvättmaskinen var det guldiga borta. Vad ARG jag blev. jävla skittröja. =(  Men nu måste jag få mitt kaffe. Blir tokig snart. haha. Vi hörs. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0