Jag blev kär.

Kom precis hem från Kusin erica med Syster och Ellen, Först fick vi räkbaguetter. Sen fick vi efterätt vilket var prinsesstårta med Kaffe till.

image157

hihi.. Grattis ännu en gång =)

Sen åt ju Ellen och Sis lite tårta också.

image158

Och jag måste säga att jag blev helt kär i hennes lägenhet. Allt var GRYMT snyggt. Speciellt Soffan. =) Där tänker jag parkera mig i framtiden. Sen bestämde vi att vi ska ha Singstar kväll med Tacos och grejjor. kul kul.

Men nu ska jag tvinga mamma att hjälpa mig lite med en grej. hehe. =P Sen ska jag tvätta 2 bilar. *suck* Ciao.

// A

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, njaa. det kan jag inte säga att jag har ;) säger bara vad jag tycker :) haft en bra dag?

2008-04-10 @ 18:12:04
URL: http://rebeccalikefotboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0