Inget mer.

Jag säger inget mer än. Ja, Det var trevligt. När du drog dina händer över min midja. haha.. Nej nu blir att göra sig i ordning. Kom på att jag duschar sen efter idrotten. Måste vara med. Ska ge järnet idag. Avreagera mig lite. Sen ikväll blir det att åka till Tjällmo och sova där. Ska ju åka rally imorgon. Ska bli såå kul. Och jag blev glad förut. Såg att jag hade fått en bild av fotografen på mig. Den blev ganska bra. Men själv är jag inte 100 % nöjd. Men nästan. Lämgtar till de andra bilderna. Men Sara och jag ska ju till honom fler gånger för att ta bilder. =) Bus vilel följa med och för mig går det bra. För då kan man kanske ta oss alla. Och blev medlem på modellbilder.se häromdagen med. Och på facebook. Ska lägga ut några fler bilder där senare. Lite kul. hehe.  Tillbaka till kaffekoppen nu. Ciao.

// A

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, nationella blir oftast jobbigare för att lärarna gör sån stor sak av det hela.
Ha en bra dag :)

2008-04-25 @ 11:55:38
URL: http://litenemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0