Ikväll gäller det !! haha

Japp. sitter här med Bus, vi ska strax dra iväg till viberga och köpa hårfärg till mig sen blir det systemet. Är hemma idag från skolan. Känner att jag behöver lite tid för mig själv och för min älskade. =P Har inte fått någon tid alls över de senaste dagarna. Men sen ikväll blir det stan i vilket fall som helst med Monika, Jessica och Min älsk. =) efter det blir det antaglign Otten. Men vi får se hur det blir med den saken. Det kommer bli så jävla kul, det vet jag .. Nu ska vi dra och shoppa lite. Ciao.


image170

Här en bild på mig =)

// A

Kommentarer
Postat av: Josefine S

Skit snygg bild anna :)

2008-04-30 @ 11:18:30
Postat av: Tiina

Snygg bild på dig :)

2008-04-30 @ 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0