I want to go back.

Nu är vi hemma igen och jag vill TILLBAKA... NU.. Genast. Jag säger då det alltså !! Oh My Gosh. Som sagt. Ja vi bodde ju med Englands Elite Roddarlag. 19 killar. hehe. Men det var inte ABSOLUT inte bara dom som gör att man vill tillbaka. Jag har varit hemma i några timmar. knappt. Och jag vill bara tillbaka. Jag tar mitt pick och pack och drar. Vilket land. Allt har varit bra. haha förutom sängarna kanske. Lite hårda kanske men annars. Shit alltså. Lägger in bilder senare. Måste fan ta mig en svensk VARM dusch. haha. Duschade i SVINKALLT vatten där. Skulle lätt kunna bosätta mig där. Utan tvekan. Sverige. Släng dig i väggen. HAHAHAHA--.. Hörs sen. Skriver om allt senare. There is so much to tell. Can't believe it. haha. Svarade på alla frågor förut när jag kom hem. Allt jag sa va typ yeah and no. . Det har satt sig i huvudet nu. Engelskan. Nu..- To the shower thanks. Bye

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0