Heldag med Sara.

V i l k e n  d a g / k v ä l l  ! !

Min dag har varit mer än bra. Har ju spenaderat den med Sara .. haha. Nej men det började med att jag körde min föräldrar till jobbet. Sen åkte jag hem hit till Sara och käkade frukost. Sen bar det iväg till stallet och hon hjälpte mig att släppa ut. Sen efter ett tag när dom hade hunnit äta lte frukost så red Sara en sväng på min häst. Och jag gick med. Skönt med mogronpromenad. Men sen åkte vi hem till mig och duschade och gjorde oss lite nytt kaffe och slappade ett tag. Sen kom Lindy-Bus förbi en sväng innan vi åkte. Vi åkte först hem till Sara för att hon skulel fixa lite kläder tills fotosessionen. Dock glömde hon hälften. =P Vi  far iväg till stan eftersom hon skulle köpa skor till studenten och klänningen förstås. Och jag hittade ett par så grymt jävla snygga svarta pumps. AS SNYGGA verkligen. Sen gick vi vidare och flummade lite. Sara köpte mat åt mig och hon köpte sina äckliga sushi. Eller hur fan det nu stavas. =P Efter vi hade ätit så tog vi bussen till Valdemarsvik för att bli fotade. Han var jättetrevlig. Fotografen alltså. Och duktig. Fick se många av hans bilder. Sen började Sara. Hon tog jättefina bilder. =) Ska bli kul att se sen när dom kommer hur dom verkligen blev. Sen var det min tur att ställa mig framför kameran. Först var det lite stelt. Men sen gick det bra. Blev dock inte så många bilder för att bussen gick tidigare än vad vi trodde. Men men. Gjorde inget. Det var ju inte min session. Sen åkte vi hem till Norrköping igen med en av jordens segaste buss. Efter det träffade jag Kim en sväng. Vi satte oss på ett Café och snacka om lite allt möjligt. Trevligt trevlig. Han var snäll och följde mig till bussen och på vägen dit träffade jag en av hans kompisar.. Nej nu måste ja sova. Men först MÅSTE jag skriva rent Engelskan och skicka iväg den. Annars blir det någon som inte blir glad !! Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0