Gud ja!! =P hehe.

Skönt skönt ! Har tagit en varmdusch efter att Mathilda har masserat mig. Det var välbehövligt kan jag säga. =) Tack tack. Hm. haha, Har messat ganska mycket med en viss person typ hela dagen idag. Har varit ganska roliga sms. Mer vågar jag inte säga. Men just nu sitter jag här och väntar på 2 saker. 1: På att jag ska torka. (har smörjt in mig med brun-utan-sol) fusk, jag vet !! =P 2: Väntar på att klockan ska bli runt halv 12 ^^ Och gud jag säger då det. Hahahaha- Mathildas och min chokladtårta. När jag tog en bit av den så rann all choklad ut. Det var så jävla roligt. Vad vi skrattade. Men det är så konstigt för det stod på receptet att den skulle vara inne i 225 grader i 12-15 minuter. Den var inne i lite Mer än 15  minuter. Och den blev inte klar för det !!!!! Jag förstår inte. Detta ska klagas på. Jag misslyckas jämt när jag ska baka något nytt, varje gång. =( Men men. Jag får ge den ett par försök till. Den är för god för att ge upp. Får fråga Lena om det finns några tips. Ciao.



// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0